Antrenament de toamna / Pregatirea pentru iarna


Desi am avut o perioada mai grea dupa expeditia pe Manaslu am venit mai motivat ca niciodata, plin de proiecte si vise! 
Desi in primele saptamani eram devitaminizat si destul de slabit dupa aproape o luna la peste 4800m, am inceput sa ma antrenez serios cu cate 8-10 km /zi.
In prima saptamana am participat la Faget Tour, un semimaraton la mine acasa :) unde spre surprinderea mea, m-am simtit excelent si am terminat cursa in 1h 51'.


Faget Tour  

Pentru prima data am hotarat sa particip la Maraton Piatra Craiului, una dintre cele mai importante competitii de alergare montana din Romania. - 2150m/dfn si 41km lungime.
Anul acesta s-au inscris aproape 700 de participanti iar cursa se anunta una foarte interesanta.
Singura mea dorinta era sa termin traseul intr-un timp cat mai onorabil.




Desi nu stiam nimic despre traseu, am inceput sa trag binisor de la inceput si nu m-am lasat pana la sfarsit.
Urcarea la Ref. Diana a fost cireasa de pe tort iar coborarea devenise specialitaea mea :)


Am terminat cei 41km  surprinzator in 5h 01' iesind in primii 30 la general si pe locul 14 la categoria mea.
Un test final excelent inaintea iernii.


Pacat ca acesta a fost ultimul maraton  din acest an...:D



No comments:

Post a Comment