M. Alpi - Grossglokner , Austria

''Aceasta e o lumea pe care oameni de jos inca nau putut-o imblanzi , Nu e bine sa lupti aici , pentru ca nu vei castiga nicodata... Mandria aici ,e o arma oarba ,ramai om nu deveni soldat...Aici doar, am descoperit o fortareata a cerurilor, in care oameni nu mor nicodata''

Austria 2007.






Monte Rosa , Lingsam, Castor, Polux- Giganti Elvetiei








Zerrmat vally-Elvetia









Matterhorn in fundal- d.p vf Britehorn










Masivul Doufspritze- Varful Britehorn -Elvetia










Unde ghetarii s-au stins, se ridica acum imense vai glaciare, care poarta cu ele amintirea gigantilor inghetati care odinioara serpuiau prin aceste locuri...Peste tot in Europa, Ghetarii se topesc...si sincer...imi par a fi mai degraba finte vii care mor, decat doar fenomene ale naturi.









Erz Johan Hute - Austria


P .Studelgrat- Austria






Peretele Studelgrat - Austria


''Urcand printr-viscol inimaginabil spre un varf care e demult disparut in furtuna de zapada, totul pare a fi fara sfarsit..., P. Studelgrat e mai greu decat am crezut initial, desi poate ghinionul meu e,ca in aceste conditi de iarna totul pare infinit mai greu...Pana la bivuacul de la 3500, am intalnit alte 3 echipe care sunt blocate in perete de cel putin 2 zile...si cu toata bunavointa din lume nu le-am putut ajuta cu nimic...sincer nu vad ce sanse ar avea intr-o furtuna care transforma corzile in colaci lungi de lemn.. si carabele in simple fiare inghetate.''


jurnal Austria 2007


No comments:

Post a Comment